Lizana tequila

Autor: rybka28
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

ON

Oderwałem się od niej z wyraźną niechęcią, jednak nie mogłem przelecieć jej na stole przy wszystkich. Więc dla bezpieczeństwa skończyłem pieszczotę. Pola otworzyła oczy. Były zamglone z podniecenia. Gdy je zobaczyłem wiedziałem, że nie odpuszczę jej tej nocy. Nie czekając długo zbliżyłem usta do jej ust. Trzymała w nich plasterek limonki, którą delikatnie przejąłem z jej ust. Wiedziałem, że niebezpiecznie będzie ją pocałować. Dlatego ze względu na widownię i jej faceta postanowiłem ograniczyć się do delikatnego muśnięcia jej ust i przejęcia plasterka cytrusa. Gdy odsunąłem się od Poli na dłuższą odległość zobaczyłem w niej coś jeszcze. Rozczarowanie z tego, że nie mogliśmy posunąć się dalej. Biła z niej tęsknota, której nawet ona nie zdołała ukryć.
– Czemu mi nie pokazałaś tej zabawy wcześniej? – Wykrzyczał do niej rozbawiony Paweł, który był już tak najebany, że nawet nie ogarnął co się właśnie wydarzyło. Pola spojrzała na niego z pogardą. Właśnie przegrał walkę o tę kobietę, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. To było jak zabranie dziecku cukierka. Bardzo seksownego cukierka.

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
O autorze
rybka28
Użytkownik - rybka28

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-05-31 21:12:52