Potęga intencji. Naucz się współtworzyć swój świat

Ocena: 0 (0 głosów)

Wayne W. Dyer badał intencję jako występującą we wszechświecie siłę, która pozwala na zaistnienie aktu stworzenia. Opisuje ją nie jako coś, co się robi, ale jako energię, której jesteśmy częścią. Wszyscy zostaliśmy stworzeni dzięki jej niewidzialnej mocy.

Część I wyjaśnia podstawy intencji, przedstawia prawdziwe historie i przykłady łączenia się z intencją. Dyer twierdzi, że cechami uniwersalnego umysłu intencji są: twórczość, dobroć, miłość, piękno, rozwój, nieskończona obfitość i otwarcie na innych - i właśnie je człowiek powinien przejąć.

Część II to poradnik - tłumaczy, jak wprowadzić w życie informacje zawarte w poprzednich rozdziałach.

Część III to pełen humoru opis wizji człowieka na stałe związanego z uniwersalną mocą intencji.

Wayne W. Dyer był światowej sławy pisarzem i mówcą zajmującym się tematyką samorozwoju. To autor ponad 20 książek, wielu nagrań i filmów; występował też w setkach programów telewizyjnych i radiowych. Wayne Dyer był doktorem w dziedzinie doradztwa pedagogicznego na uniwersytecie stanowym oraz wykładowcą w nowojorskim St. John's University.

Informacje dodatkowe o Potęga intencji. Naucz się współtworzyć swój świat:

Wydawnictwo: Galaktyka
Data wydania: 2024-03-05
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788375799118
Liczba stron: 264
Tytuł oryginału: The power of intention

więcej

Kup książkę Potęga intencji. Naucz się współtworzyć swój świat

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Księga zaklęć
Agnieszka Rautman-Szczepańska
Księga zaklęć
Najukochańsza
Joanna Jagiełło
Najukochańsza
Strach ze strychu
Radek Jakubiak
Strach ze strychu
Draka na Antypodach
Katarzyna Ryrych ;
Draka na Antypodach
Strefa interesów
Martin Amis
Strefa interesów
Stajnia pod Lipami
Magdalena Zarębska ;
Stajnia pod Lipami
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy