Jak się pozbyć Abby?

Ocena: 0 (0 głosów)
Parker pracował 24 godziny na dobę i niecierpliwie oczekiwał, kiedy jego młodszy brat, Jay, wreszcie się ustatkuje i przejmie część odpowiedzialności za firmę, której obaj byli współwłaścicielami. O Parkerze mówiono, że ożenił się z własną firmą, a o Jayu, że co miesiąc ma nową narzeczoną. Kiedy więc Jay wyznał bratu, że znowu zakochał się, ale tym razem w jego nowej asystentce, Abby - Parker postanowił usunąć ją natychmiast sprzed oczu brata i wyjechał z nią na Karaiby, niby w podróż służbową. Po raz pierwszy w życiu nie miał tam żadnych pilnych spraw do załatwienia i znalazł się sam na sam z kobietą... Harlequin Enterprises, 1999

Informacje dodatkowe o Jak się pozbyć Abby?:

Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Data wydania: 1999 (data przybliżona)
Kategoria: Romans
ISBN: 83-7149-455-6
Liczba stron: 155

więcej

Kup książkę Jak się pozbyć Abby?

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Jak się pozbyć Abby? - opinie o książce

Inne książki autora
Romantyczne oświadczyny
Allison Heather0
Okładka ksiązki - Romantyczne oświadczyny

Alicja i Tony pracują w tej samej stacji telewizyjnej i różnią się jak ogień i woda. Cała ekipa oczekuje licznych spięć i kłótni, gdy ten niedobrany duet...

Miłosne manewry
Allison Heather0
Okładka ksiązki - Miłosne manewry

Carter Belden, znany biznesmen, zostaje uprowadzony sprzed ołtarza podstępem i to przez kogo?! Przez najbliższych współpracowników, a zarazem przyjaciół...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Księga zaklęć
Agnieszka Rautman-Szczepańska
Księga zaklęć
Najukochańsza
Joanna Jagiełło
Najukochańsza
Strach ze strychu
Radek Jakubiak
Strach ze strychu
Draka na Antypodach
Katarzyna Ryrych ;
Draka na Antypodach
Strefa interesów
Martin Amis
Strefa interesów
Stajnia pod Lipami
Magdalena Zarębska ;
Stajnia pod Lipami
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy